Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Διαμάντι και σκουριά

Διαμάντι μου πολύτιμο, σπάνιο, μονάκριβο,
λατρεύω κάθε μια από τις τέλειες πλευρές σου,
τις φανερές, τις κρυφές και αυτές που δεν έχω ανακαλύψει ακόμα!
Σ' ευχαριστώ που ήρθες στη ζωή μου και με τη λάμψη σου
διέλυσες και απάλειψες κάθε ίχνος σκουριάς
που η ζωή είχε προσθέσει στην ψυχή μου.
Ένας χρόνος, ένας μήνας και μερικές ημέρες,
τόσο γεμάτη ζωή, τόσο δυνατά αισθήματα, τόσο υπέροχες στιγμές...
Θα έκανα το γύρο της γής για να σε βρώ...
Το ξέρεις άλλωστε! Έχω ήδη κάνει το μισό!
Σ' αγαπώ!


1 σχόλιο:

  1. Υπέροχα λόγια γεμάτα πάθος κι αγάπη!
    Τώρα που βρήκες το διαμάντι σου, σφράγισέ το στο θησαυροφυλάκιο της ψυχής σου και μην τ΄ αφήσεις να σου φύγει ποτέ!
    Πολλά φιλιά!:)
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...